NETFLIX όπως Disneyland;

Το Netflix σχεδιάζει να δημιουργήσει ειδικές τοποθεσίες με βάση τις τηλεοπτικές εκπομπές του, όπου οι θαυμαστές μπορούν να ψωνίσουν, να φάνε και να παίξουν παιχνίδια. Αυτές οι τοποθεσίες θα είναι μόνιμες, όχι μόνο προσωρινές εκδηλώσεις. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, έχει περιγράψει αυτά τα μέρη ως διαφορετικά από τη Disneyland, περισσότερο σαν ένα μέρος που μπορείτε να επισκέπτεστε τακτικά και όχι μόνο μια φορά στο τόσο. Είναι η πιο σημαντική επένδυσή τους σε αυτό το είδος εμπειρίας πελάτη.

Ο κύριος στόχος αυτών των τόπων είναι να προωθήσουν εκπομπές στο Netflix αντί να κερδίσουν πολλά χρήματα. Θα περιλαμβάνουν διάφορες δραστηριότητες, όπως παραστάσεις, εστιατόρια και καταστήματα για να δημιουργήσουν μια καθηλωτική εμπειρία για τους θαυμαστές που αγαπούν το περιεχόμενό τους. Ενώ οι ακριβείς τοποθεσίες είναι ακόμα άγνωστες, το Netflix επεκτείνεται σε αυτόν τον τομέα για να προσελκύσει τους θαυμαστές πιο βαθιά και να ανταγωνιστεί άλλους γίγαντες της ψυχαγωγίας.

Εκτός από αυτά τα σχέδια, το Netflix έχει ήδη λάβει μέτρα για να βελτιώσει τις εμπειρίες των θαυμαστών ανοίγοντας ένα εστιατόριο στο Λος Άντζελες και αναβιώνοντας το διάσημο Θέατρο του Παρισιού στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, αντιμετωπίζουν επίσης προκλήσεις με τα συνδικάτα και τις διαπραγματεύσεις παραγόντων. Καθώς η βιομηχανία ροής γίνεται πιο ανταγωνιστική, το Netflix, όπως και άλλες εταιρείες, διερευνά νέους δρόμους για να δημιουργήσει έσοδα και ίσως χρειαστεί να εξετάσει το ενδεχόμενο αύξησης των τιμών συνδρομής για να το κάνει.